bildflickan

Alla inlägg under juli 2012

Av Zarah - 30 juli 2012 22:17

 Mitt hår är långt. Kan inte se något annat


Idag har det ramlat hem grejer, både från affären och som födelsedagspresenter. Ett nytt objektiv, en klädställning, en hel hög med ögonskuggor, mappar och litte annat :) Har också fått en hel hög med böcker av mor min efter min födelsedag! :D Supertrevligt! :) 


Vad sägs om min nya design? :D

 

//zarah




Av Zarah - 30 juli 2012 19:28

Här är en bild på min nya säng! :D


Fotat mig själv och Rödluvan idag! Jätte nöjd med båda resultaten! Halvvägs med projektet! :D


//zarah

Av Zarah - 29 juli 2012 19:34

 

Från i måndags, Clara :)


Den nionde fotosessionen idag, den tionde imorgon och då är jag DA DUM HALVVÄGS! :D Filminspelning på lördag/söndag också :) Jag är så glad att jag snart är i mål med allt så jag kan börja med postproduction ;) Mina modeller/skådespelare verkar fortfarande vara taggade så jag hoppas att det blir bra :D Önska mig lycka till nu, för i veckan ska jag försöka skriva någonting som i alla fall kan liknas med ett manus. Förhoppningsvis får jag lite hjälp från ett par kompisar :) Ha en bra vecka, det ska i alla fall jag!


//zarah

Av Zarah - 28 juli 2012 00:52

 

Jag ger er prinsessprojektets första sneak peek. HAHAH! 


//zarah

Av Zarah - 26 juli 2012 23:54

Ett sådant där riktigt foto som man måste ta ibland. 


Eftersom jag inte har så mycket att säga så blire bara en fin liten bild idag :) Vad ska man blogga om egentligen? :) 

 

//zarah


Av Zarah - 25 juli 2012 23:31

Min födelsedagstårta som min mamma gjorde<3


Man borde fylla år oftare :D

 

//zarah

Av Zarah - 21 juli 2012 11:07

   

Vi fick oväntat besök av en enarmad kräfta när vi var i kalkbrottet i Uskavi :) 


Fotosession, på fotosession, på fotosession! Det blir mycket den här veckan :) Så mycket att jag glömde bort att ajg fyller år XD Haha jag får ju göra någonting jag älskar i alla fall så det är bra :) Nu hoppas jag att vädret är på min sida och att ingen blir sjuk eller något ^^ Önska mig lycka till!


Fram tills måndag så är jag dock ledig. Är hos pappa och egentligen så borde jag skriva manus... Det kommer inte så mycket däremot xd Får se hur det blir :) 


//zarah

Av Zarah - 18 juli 2012 09:49

 

  

Två självporträtt med en dag isär + min fina spellista just nu

 

//zarah

 

Presentation


18, nyexaminerad icke-fotograf. Kreatör, fotograf, sömmerska, skrivare, och lite sådant.
Gilla mig gärna på Facebook:
facebook.com/bildflickan
eller kolla in min portfolio:
mee4ever.daportfolio.com/

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards