bildflickan

Alla inlägg under september 2012

Av Zarah - 28 september 2012 12:26

Har inga bilder. Dels för att jag datorpaj och dels för att jag typ inte tagit några på hur länge som helst!

 

Idag är det fredag och tacka fan för det. I helgen ska jag på vernissage, min låtsasbror har grand opening på han och hans crews utställning "Den värsta utställningen hittills", ska bli fruktansvärt roligt! Det ska vara en massa könstig konst och live-målning o en massa! :D Den här veckan har varit lång. Trött och jobbig. Ska bli skönt att åka bort en stund och göra någonting helt annat :) 


Hittade tillbaka till den här låten idag. Supertrevlig för mitt humör, lyssnat ett par ggr redan och blir nog ett antal till innan dagen är slut. Laurent Wolf – No Stress - Radio edit

 

//zarah

Av Zarah - 26 september 2012 10:22

   Jag är med i en liten tävling på http://linneaphoto.blogg.se! Temat är valfritt/fin bästa bild och den här bilden är jag jäkligt nöjd med så det får bli den ^^ Där kan man vinna reflexskärm ifrån http://www.kamda.se/, och denna skulle jag vilja ha :D : http://www.kamda.se/reflexskarm-5-i-1-80cm :) Det skulle vara roligt att utöka mitt lilla fotolager och byta ut min gamla reflexskärm, då den börjar gå sönder åt alla håll o kanter ^^ 

Av Zarah - 26 september 2012 10:14


Är med i en täcling på www.hannaasundin.blogg.se där temat är natur! :D Man kan vinna presentkort på  Www.Johanpixels.se :) Bilden är tagen för inte så länge sedan men med vädret som så snabbt har ändrat så känns det som länge sedan! 

 

//zarah

Av Zarah - 25 september 2012 19:44

Mee

 

Hard Drive crash. Totally F. M. L. Thaaaankfully I have all of my raw files of my princesses on backup and all of the movie clips. what is missing is: The complete edited movie, every clip I have sat and put together, transitions, sounds and shit are gone. All of the ready to print edits of the photos, all 14 of them, gone. My DVD look is gone. School work DVD, all gone. I have cracked and burst into tears several times. It just a shitload of work that I won't see again and I DON'T WANT TO REDO! It is sooo many hours you can't imagine. A boyfriend to an older friend of mine is trying to save it, but he's on to the last thing and it's a longshot. Was so tired of it all that I slept horribly, so I stayed home from school today. Just been watching Project Accessory all day. Now I'm going to make some fish and mashed potatoes. [copy + paste från min deviantartblogg]

 

//zarah

Av Zarah - 18 september 2012 13:50

Eliana Eldsfors


Jomen idag blev det ett collage. Jag har två fotosessioner inplanerade i veckan! Idag har det dock städas som en jävla galning för att för att få i ordning på mitt rum, mitt förråd och mitt kaos. Det är inte roligt och det är uttröttande. I helgen har vi nostalgi dag och sagan om ringen maraton, ska köpa sånt godis som amn åt som liten och glo hela lördagen! Jag borde skriva ett argumenterande tal. men. det. går. inte. (underbar rubrik som makes perfect sense, right?)


//zarah

Av Zarah - 17 september 2012 12:11

Isabell Harneryd


Den här veckan ska jag försöka fota ett par tre stycken prinsessor så jag har det klart! Försökte köpa lite intressant hårfärg igår och åkta hela vägen till Karlskoga. Men det var stängt. Vi gick o käka och sen så åkte vi och hälsa på min låtsassyter, hennes kille och deras två månaders son. Var så söt ^^ 


Idag hade jag ingen lektion. Inte egentligen. Båda mina lärare var hemma så på morgonen så fick vi fota lite i studion som först inte funkade alls. Jag fick rycka in och tillslut så fick vi till det! Blev väldigt nöjd med bilderna :) 


//zarah

Av Zarah - 14 september 2012 10:58

Jag är med och tävlar i Pontus bloggtävling med den här bilden, temat är kreativ!

Här är länken till tävlingen: http://pontusgranlund.blogg.se/2012/september/fototavling-vinn-200-pa-tvspelswebse.html

Och denna underbara lilla sak skulle jag vilja vinna: http://www.kamda.se/halvtonat-bla-o52-mm  

Av Zarah - 10 september 2012 17:21

Mee. Foto o redigering: Johanna Lindholm


Idag har vi jobbat i Encore. Jag älskar det programmet. Jag älskar också min film och den börjar ta sig! Jag gör själva DVD:n i Encore och gör det på lektionstid, superbra sätt att förena nytta med nöje. Jag har snart redigerat klart all film och sen är det bara finfina ljus och färg redigeringar och ljud som ska läggas dit. Hoppas att bli klar snart! 


//zarah



Ovido - Quiz & Flashcards