bildflickan

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

There he goes, My baby walk so slow

Av Zarah - 22 december 2012 21:12

  Från fotosessionen i tisdags - Dagens, whiteboard för ibland måste man se saker stort innan man kan se dem små.   

 

Zarah bloggar. Världssensation. OMG, ring nyheterna. I alla fall. Jag har gått på jullov, sååå skönt då det har varit lite för mycket för mig den senaste tiden. Men nu skiter vi i det. Det är lov, dags att kolla på film, serier, läsa, skriva, träffa stört folk och äta en massa jävla onyttigheter och bara frossa i att man slipper ställa klockan. Dagen till ära har jag gjort några pepparkakor, tagit en dusch, skrivit några ord och snackat skit med fölk. That's about it. 

 

Jag fullkomligt älskar bilderna på snubben där upp. Så fruktansvärt coolt att hitta någon som vågar bli sminkad, ställa sig framför en kamera och bara köra. Speciellt när han nu inte är modell och bara hade träffat mig en gång tidigare (och jag hade haft en sådan där dag då jag typ kastade grejer på folk, låg på golvet, skrattade tills jag tjöt och var allmänt skum). Han var en av de roligaste och bästa modeller jag haft på länge. 

 

Dagens ord: Chokoladen.


//zarah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah - 19 november 2013 22:30

Write about things that interests you, if possible. I you have an assignment in history around the 1700-century, dig yourself deep into a subject you want to know more about. If you like reading about war, read about which countries fought which. I...

Av Zarah - 2 november 2013 18:36


Vi gömmer oss för gnistan men vingarna fattar ändå eldFlamorna smeker mina fjädrar och redan är domen ställdGlöden griper tag och vi hummar låten som aldrig blev klarVi brinner, älskling, du och jag, med all passion som vi har   ...

Av Zarah - 21 september 2013 20:56


  Iina, bild från hel-looks.com   Alla klär sig i svart (Och dom som inte gör det är det nåt fel på)   Jag var på stan en sväng idag och lade märke till en grupp ungdomar som stod bredvid mig när jag väntade på bussen. De måste ha varit ...

Av Zarah - 16 mars 2013 09:49

    eeeen sisodär 9 timmar kanske? meer?  Starring: Adrian Rodriguez, Jack Harries, Finn Harries, Benedict Cumberbatch, Adam Lambert, Darren Criss, Tom Felton, Niall Horan, Ian Harding, Ian Somerhalder, Leonardo Di Caprio and Sebastian Stan. Fö...

Presentation


18, nyexaminerad icke-fotograf. Kreatör, fotograf, sömmerska, skrivare, och lite sådant.
Gilla mig gärna på Facebook:
facebook.com/bildflickan
eller kolla in min portfolio:
mee4ever.daportfolio.com/

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards