bildflickan

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Zarah - 1 mars 2012 20:21

 


Patricia - Jag i mina klänningar, foto: Viktoria  


Här är några av de bilder som är med i min tidning! Det är ett sjukt roligt projetk detta! :D Förutom några redigeringar jag gjort idag så har allt varit roligt. Att layouta och sedan se vad det liksom blir av allting, väldigt intressant också :) 


När jag såg klänningen till vänster idag kom jag på att jag har mer sådan tyg kvar, avslöjar nu att det flitigt kommer användas till en prinsessklänning ;) Förövrigt med projektet har jag tagit det längre och ska göra en film. Av de 20 fotomodeller jag har, har 17 stycken sagt ja till att vara skådelspelerskor, två måste tänka, en vill inte och en har inte svarat ännu! sjukt roligt att så många vill! :) Jag har startat upp projektet med att hitta ställe att vara på, försöka få sponsring och skriva allt jag vill ha med :) På lördag åker jag till Nisse i Rockhammar och hoppas hitta billigt tyg till Askungen. 


//zarah

Presentation


18, nyexaminerad icke-fotograf. Kreatör, fotograf, sömmerska, skrivare, och lite sådant.
Gilla mig gärna på Facebook:
facebook.com/bildflickan
eller kolla in min portfolio:
mee4ever.daportfolio.com/

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards