bildflickan

Alla inlägg under maj 2012

Av Zarah - 31 maj 2012 08:15

    Andreas och Saga


Var ute och fotade igår! Första gången på jätte länge som jag haft en helt vanlig session utomhus, utan blixtar, reflexskärmar eller uppgifter i bakhuvudet. Jag hade jätte trevligt och är jätte nöjd med resultatet! :D (Dock blir färgerna lite urdragna när man laddar upp dem men man kan inte få allt ;) Här är några bilder av resultatet :) Försökte utmana mig själv lite och det funkade suveränt :)


Förövrigt är skolan slut snart. Det ska bli såååååååå skönt med lov! De första två veckorna har jag jobb och den 16e är det vernisage på Gränslöst, den ungdomsutställning jag ska vara med i. En av mina självporträtt kommer bli publicerad i en tidning, sjuk roligt :D Hoppas alla får en bra skolavslutning! :D 


//zarah


Av Zarah - 24 maj 2012 11:29

ÖgontjäneriLikgiltighetSkitnsackSlöseriRaseriShopaholic Hor

Ellen - Hanna - Isabell - Elina - Patricia - Ebba - Jag


Här är resultatet av mitt slutprojekt! Enjoy!


//zarah

Av Zarah - 14 maj 2012 21:16

 


JA det var roligt. Det är alltid kul att göra giff. Foton: Martin Schoeller  


//zarah

Av Zarah - 14 maj 2012 19:08

 



Inte tidigare publicerade bilder av Sara och Eliana


Just nu så sitter jag och väntar på tvättmaskinen ska bli klar. Jag tvättar en klänning som jag håller på att brodera på. Nästan klar med det och mitt projekt i skolan! Jätte skönt, för då är det "bara" två stora projekt kvar. Jag har sytt en hel jävla massa också, ingt av vad jag borde ha sytt (till prinsessprojektet alltså) men det kommer jag vara tvungen till i alla fall från och med 11 juni. Då har jag nämlign två veckor sommarjobb som innebär att jag jobbar med det. Jag insåg just att jag är skitdålig på att skriva blogginlägg. Jag hoppas att ni gillar bilderna o bloggen iaf ;) 


//zarah

Av Zarah - 9 maj 2012 18:02

   

  IsaBell - EllEn - EliNa


Maaaaaaaaaassoor på G. 


//zarah

Av Zarah - 5 maj 2012 22:10

   


Sebastian, Joakim, Marcus, Sid och Emil - Sebastian - Marcus  


Kollat igenom en massa gamla bilder, bland annat dessa på boyys ;) I helgen är jag hos pappa och jag har fixat med en klänning till skolavslutningen till en tjej :) Har tagit det chill, med huvudvärk och annan värk i resterande kroppen. Vet inte riktigt varför det gör ont. Jag överlever i alla fall ;) Det är väldigt mycket fortfarande, hoppas att det blir bra med allting! Wish me luck and check out these: facebook.com/bildflickan


och http://mee4ever.deviantart.com/ 


//zarah







Ovido - Quiz & Flashcards