bildflickan

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Zarah - 7 januari 2012 16:56

  Foto: Lars Englund  Foto: Jag, och även jag på alla bilder


Nu är det klart! Var inte så jag tänkt från början men jag är flexibel. Tycker själv att det vart kul och galet, så som jag ville ha det! Den sista bilden längst ner till höger är slutresultatet, dock är det mycket mer färgskillnad irl. Sååååååå trött på mitt plane jane hår, nu sticker det ut i alla fall!


//zarah

Av Zarah - 7 januari 2012 12:43

   

Josefin och Cicci


Jag lovar, jag redigerar! Det tar fruktansvärd tid denna gång. Jag tror det är för att jag vill att allt ska se bra ut, inte det enklaste när det skrynklor överallt xd Här är i alla fall några bilder från två av mina första fotosessioner. Fortfarande nöjd!


Förövrigt färgar jag håret, inte gjort det på ett bra tag och nu fick det vara nog. Såg en bild på Cindy Lauper (denna) och insåg att mitt hår såg så extremt tråkigt ut att jag var tvungen att göra någonting. Inte klar än men när jag är det kommer en bild upp :)


//zarah

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards