bildflickan

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Zarah - 8 januari 2012 17:05






 

Eliana - Sara - Eliana - Eliana och Anna


Ohherrejösses! Tidtidtid är vad detta tar! Jag tycker om bilderna men de är någonting. Jag fotar oftast inte på detta sätt, dels för att jag inte haft utrustning och dels för att jag tycker om att vara ute när jag fotar. Jag tycker om bilderna med jag tror jag skulle tycka bättre om dem om de var fotade ute. Bakgrunder gör så mycket för bilder och i dessa finns det i stort sätt inga. 


En önskan är att göra en liknande session utomhus, men temat mot Alice i Underlandet, såsom jag insett att några av bilderna på Eliana liknar. Har haft roligt, innan, under och efter, men det är inte riktigt min grej detta :) 


//zarah

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards