bildflickan

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Zarah - 12 januari 2012 17:18

 

Canon EOS 1000D


Efter skolan idag åkte jag pp en kort sväng på stan och köpte 1000 meter tråd. Ja 1000 meter ;) sen svängde jag inte på H&M för jag letar fortfarande efter en svart cardigan och svarta byxor. Jag hittade en cardigan men inga svarta jeans. Däremot hittade jag ett par rosa byxor! ;) Mycket nöjd :D


//zarah

Av Zarah - 12 januari 2012 10:31


Mee. Foto: Ola Örman  


En enkel retusch, det vi gjorde igår på lektionen. Stor skillnad med enkla medel. 


Just nu sitter jag och skriver om reklamer på en SO lektion. Vi ska analysera och prata om fyra olika reklamer. 

här är den jag tycker är sämst och här och här är två av de bättre. Inte det roligaste, men om man hittar bra reklamer så ;) 


//zarah

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards