bildflickan

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Zarah - 21 januari 2012 14:29

Dagen Inköp!

Karin Gehrman, bara för jag ville ha en fin bild efter min fruktansvärda "visa-vad-jag-handlat"


Igår var jag hemma hos Bernhardina hela kvällen och fotade och hade det väldigt trevligt! Hoppas på att bilderna kommer upp snart för jag är sjukt taggad på att se hur det blev! Bernhardina har också lovat att låna mig sin spinnrock till min fotosession av Aurora (Törnrosa) och det är jag sjukt glad för! 


Idag har jag varit ut till Örebro och gått på loppis och secondhand! Super kul och jag hittade en del bra grejor också. Det var i stort sett omöjligt att få tag på prinsessklänningar för de storlekar jag ska ha och inte heller kjolar... men jag kom hem med lite skor, tyg och accessoarer så jag är nöjd. Nu blir det o chilla i soffan tills imorgon x) 


//zarah

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards