bildflickan

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Zarah - 10 november 2012 17:12

Mee

 

Efter att i stort sett suttit och skrivit konstant i fyra dagar tog jag mig ut och blev fotad av min vän Daniel. Hade värsta gasmasken över huvudet, varken hörde eller såg ett skit, men de va kul. Efter det gick jag hem och fotade några självporträtt! 


Det har varit så fruktansvärt skönt att skriva. Har inte skrivit såhär mycket, så här bra eller med så här mycket inspiration förut. Är uppe i 23 sidor sen i tisdags. Har insett att det är svårt att skriva om två killar, då man inte kan skriva Han istället för namn eftersom man inte vet vilken Han man menar. Nån som har ett fiffigt knep hur man skriver det på ett bra sätt, lämna en kommentar ;) 


Ursäktar mig för att jag uppdaterar såååå dåligt! Får försöka blogga lite mer :)


//zarah



Ovido - Quiz & Flashcards