bildflickan

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Zarah - 11 november 2012 10:37

Ebba, i smink som jag gjort, halloween-uppgift på skolan :)


Idag har jag städat hela mitt rum. Det behövdes men mest av allt för att mamma sa att jag inte fick sitta vid min dator innan jag var klarr... ;) Rensade en massa papper och fick två tomma lådor. Peppade mig med Adam Lambert senaste album, som jag för övrigt har lyssnat på minst en fem gånger om dagen i snart en vecka. Det är en av de få album som jag faktiskt lyssnar på nästan alla låtar (hoppar över en på detta). Det är peppande och sorgligt och sjukligt inspirerande att lyssna på. Superbra blandning! :D 


Imorgon ska jag fota. Två sessioner, en med Tingeling och en med produktfoto/repotagefoto för skoltidningen :) Ska bli roligt! Och skönt att få Tingeling-sessionen ur högen av saker som måste göras! Det börjar dra ihop sig nu... Ska faktiskt försöka blogga en gång om dagen nu, snacka om vad jag gör och så vidare, bjuda på underbara bilder ;)


//zarah

Ovido - Quiz & Flashcards