bildflickan

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Zarah - 20 november 2012 15:46

Tha booys. Illustrator, cirka fyra timmar. 


Idag hade vi bara historia. Det var kul att vi inte hade något mer men det var inte kul med historia. Det var äcklig mat och jag illustrerade 1D. Typ min dag. Träffade på Kasper på bussen också, inte sett honom på lääääänge. Haha innehållsrikt och bra inlägg ;) 


Igår var vi och fotade på GIH, det gickade bra tror jag :) Det var fruktansvärt kallt, jag typ förfrös fingrarna. När vi kom dit var hela löpbanan täckt i is, men när vi skulle fota på den så vart det brabra röttrött och blev snyggt, det jag såg i alla fall. Borde ut och fota mer, fota oftare, har inte fotat en egen fotosession med någon frivillig modell på lääänge känns det som. Prinsessorna räknas inte!!! Måste redigera.... och skriva svenska uppgift, MSK-uppgift, en annan svenska....... ingen luuuust aaallssssss....




//zarah

Ovido - Quiz & Flashcards