bildflickan

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Zarah - 15 november 2012 18:44

Min broder Sebastian. Känner mig lika glad som han ser ut :)


IDAG HAR JAG FUCKING FOTAT KLART MINA PRINSESSOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!! (Nej ingen överanvändning av utropstecken, här är det heeeeeeeelt ok att använda så många.)

 

Den 17 januari i år började jag söka efter mina modeller och nu, exakt (näästan iaf, 2 dagars diff) 11 månader senare har jag fixat outfits (köpt, letat fram, haft, gjort eller sytt), spelat in en film (två intesivdagar på den enda helgen på hela sommaren som alla modeller/skådespelare kunde) och fotat alla!!! Det som är kvar nu är en smula fotoredigering, en hel jävla massa omredigering av film (har inte orkat redigera om någonting sen den klara versionen blev kaputt) och så ska jag försöka få tag i en utställningslokal. Gaahhh!!! Tackar alla modeller så sjukt mycket som stått ut och keep out for the vernissage date!!!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards