bildflickan

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Zarah - 21 november 2012 16:13

Narry (Niall Horan + Harry Styles). Ja sådana här bilder är i stort sett den enda jag har just nu. Love it or deal with it. 


Jag pluggar. Omg alltså jag dör. Pluggar typ aldrig utanför skolan, men idag gör jag det. Har en stund innan mötet med "unga-konstnärs-gruppen" (i brist på bättre förklarande namn) och jag har en massa som måste göras så jag sitter på biblioteket. Har lämnat in en svenskauppgift, som jag är helt säker på att jag inte gjorde särskillt bra på och jag inte skrev alla frågor på eftersom det saknades ett pappar....... Just nu tar jag en paus, host host, i mitt skrivande till en uppfigt som jag fortfarande inte är säker på om jag förstått eller inte. Det går bra här. 


Måste redigera prinsessor. Typ nyss. MEN! Jag har i alla fall börjat redigera om filmen! Jippi så duktig jag är. Har några lektionstimmar jag kan använda så nu ska det bli gjort! Önskar att jag kunde tagit tag i det tidigare, när jag hade allt färskti i minnet så att säga men nu får det bli som det blir. 


Har blivit tillfrågad att vara med i en teater. Funderar starkt på det! Fördelar: Behöver något att göra, kul att träffa nytt folk, roligt med teater. Nackdelar: Scenskräck. Simple as that. Ska iväg och prova om en vecka. 


//zarah

Ovido - Quiz & Flashcards