bildflickan

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Zarah - 5 februari 2012 22:12

    Dennis - Sofie - Jag


I'm so Happy! Hade bästa dagen på länge i fredags med badminton och bio med en riktig pärla, i lördags hade jag helmysig filmkväll med trevliga vänner och idag har bara rullat på helt chill. Idag fick jag också iordning på min externa hårddisk! Det betyder, få se.... i runda slängar 30 000 bilder jag inte haft tillgång till på ett halvår! :D Ska bli underbart att gå igenom allt! Här ovanför är tre stycken som jag hittade och som jag tycker väldigt bra om! :D 


Jag har en fotosession som väntar med min först på riktigt frivilliga modell SOM JAG INTE KÄNNER ÖVER HUVUD TAGET! :D Grym känsla att bli tillfrågad då! Enda problemet är att jag inte kommer på något bra tema eller liknande till det. Om någon har förslag, är jag jätte tacksam! :) Ha en underbar söndagsnatt ;)


//zarah


Ovido - Quiz & Flashcards