bildflickan

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Zarah - 8 februari 2012 21:50

  Canon EOS 1000D


Idag kan jag stolt säga att jag kommit in på Hogwarts.Detta underbara brev damp ner i knäet på mig idag i skolan (ej levererat via uggla, då det var för många mugglare på plats). Jag är helt kär i det! Tack! 


Idag hade vi också redovisning på ett mediaprojekt, extermt roligt att se! Speciellt två tjejer var extra duktiga, helt underbara bilder hade dem! (Kolla själva: här och här) Det gick bra för mig själv också (trots att min lärare tvingade mig gå catwalk xd) Det var roligt att visa upp vad man gjort och de andra verkade uppskatta det också :) Bilder kommer imorgon förhopnningsvis! ;D 


Idag har jag också varit lite modell, lite familjen Adams ;) Might be a picture some day! Ska prova att sova med flätor och se om det blir någe nice eller bara fail xd Får se! Ha nu en bra kväll! :D


//zarah

Ovido - Quiz & Flashcards