bildflickan

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Zarah - 12 februari 2012 22:36

 "... Du drar ett sista bloss på ciggen, drar in ordentligt och blåser ut röken genom näsan. Jag skrattar. Du ser alltid så fånig ut när du blåser ut genom näsan. Som om du ändå försökte vara lite sådär cool som du trodde du var i början. Men nej, det ser bara roligt ut, fjantigt. Buttert ser du på mig, räcker ut tungan. Skyll dig själv, tänker jag. När du fimpar ser jag upp i ditt ansikte. Finnigt och rött. Blåa ögon. Stor mun. Det är inget speciellt med dig egentligen. Inte egentligen. ..." 


//zarah

Av Zarah - 12 februari 2012 11:01

Från Vänster till Höger: Johanna, Filip, Isabell, Elias, Jag och Ola


Igår gjorde jag ett dvdfodral med denna bild, får se om jag skriver ut och använder det i min riktiga film! Vora awesume ;D Idag händer inte så mycket, drar hem till mamma igen :) Önskar alla en bra sista dag på denna vecka och början på nästa! :)


//zarah

Ovido - Quiz & Flashcards