bildflickan

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Zarah - 13 februari 2012 11:03

Canon EOS 1000D


Jag gillar hur jag skriver. Önskar att jag kunde skriva så. 

"... Vi brukar inte säga förlåt. Jag vet inte riktigt varför, men jag tror ingen av oss riktigt gillar det ordet. Vi brukar säga sorry eller inte säga någonting alls. Ge en kram istället. Det funkar för oss. Båda vet ju att det betyder förlåt. På vårat sätt. Dina fingrar stryker lite lätt över min rygg och jag lägger huvudet tätt mot din bröstkorg. Jag hör och känner ditt hjärta där bakom revbenen. Jag älskar att lyssna på ditt hjärta. Jag kan göra det hur länge som helst, kan ligga i timmar och bara lyssna. Du förstår inte varför det är så fascinerande. Men det är ju rätt mycket som du inte förstår. ..."

Ovido - Quiz & Flashcards