bildflickan

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Zarah - 16 februari 2012 21:10

Canon EOS 1000D. Här äre alldeles för många människor med för att jag ska orka skriva alla! 


Här är mitt bidrag till en fototävling! :)


//zarah

Av Zarah - 16 februari 2012 12:23

Canon EOS 

EOS 1000D, tre blixtar, 15 m tyg, ett stativ, ett vitt paraply plus en "softbox" i form av vit halvtransperant "reflexskärm"... om det är någon som förstår... + indesign och ps


Dagens skoluppgift :) Idag har vi hållit på med indesign, som är ett storts monteringsprogram from Adobe. Jag tycker inte om det. Ps in my <3. Idag har vi suttit inne och kollat på några bloggar och blivit halvt knäckta av hur korkade folk är. Jag tror jag håller mig till foki, hon har i alla fall alltid en trevlig ton och roliga inlägg :) 


// zarah

Ovido - Quiz & Flashcards